Suma Wszystkich Smaków

28 marca 2010

PLACKI ZIEMNIACZANE W WIOSENNYM WYDANIU...

...z różowiutkim, rzodkiewkowym sosem Ariadny.


Droga Ariadno !

Wypróbowałam Twój sosik (klik) i jest na prawdę pyszny ! Aby go jeszcze dodatkowo zaróżowić, dodałam przyprawę TANDORI, którą mi sprezentowałaś. Indyjska mieszanka ma delikatny, orientalny smak i według mojego gustu, bardzo spasowała do rzodkiewkowego sosu.
A sos zastosowałam do placków ziemniaczanych i świetnie smakuje to połączenie - taki powiew wiosny ...
Placków nie przygotowywałam, poszłam na łatwiznę i użyłam mrożonych, przygotowanych do smażenia na patelni lub pieczenia w piekarniku. Wybrałam 2 opcję, aby było bardziej dietetycznie. Sprawa jest dziecinnie prosta : mrożone placuszki wkładamy do dobrze nagrzanego pieca i pieczemy około 15-20 minut, w zależności od stopnia chrupkości jaki chcemy otrzymać (1 raz przewracając).


Potrzebne Składniki (sos) :

- jogurt naturalny
- kilka rzodkiewek
- mały ząbek czosnku
- odrobina szczypiorku
- sól i pieprz do smaku

Ja do sosu nie dodałam majonezu, z uwagi na zastosowanie, placki same  w sobie mają już pewną zawartość tłuszczu.
Wniosek -
idealny pomysł na szybkie, innowacyjne danie.
Zasadniczo polecam :)



SWS

3 komentarze:

kasiaaaa24 pisze...

bardzo, bardzo wiosenne :) takiego sosu z rzodkiewek jeszcze nie znałam :) :)

asieja pisze...

sos jest pewnie pyszny
ale o mrożonych plackach to ja nigdy nie słyszałam.. :-)

Ariadna pisze...

:) Pyszny sosik, nie? I fantastyczny do placków!

 

Kto jest z nami...